Data powrotu
Ukryj mapę

Informacja dla Klientów korzystających z Infolinii premium
w okresie od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2023 roku

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy że Spółka Teroplan S.A. z siedzibą w Oświęcimiu, pod adresem ul. Klucznikowska 1, 32-600 Oświęcim, oferuje dokonanie zwrotu kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy pobraną opłatą a opłatą zgodną pakietem taryfowym dostawcy usług, tym konsumentom którzy w okresie od dnia 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. kontaktowali się ze Spółką za pośrednictwem call center łącząc się z numerem telefonu 703 502 802 w związku z zawartą umową przewozu. (posiadając wówczas zakupiony bilet)

Tych z Państwa, którzy kontaktowali się ze Spółką w sprawie zwartej umowy przewozu w ww. okresie, uprzejmie prosimy o kontakt ze Spółką poprzez wysłania wiadomości elektronicznej na adres obsluga_bok@e-podroznik.pl oraz o przekazanie następujących danych:
a) numeru biletu;
b) podania dokładnej daty rozmowy i numeru telefonu, z którego wykonano połączenie w wyżej wymienionym okresie;
c) numeru rachunku bankowego, na jaki ma zostać dokonany zwrot;

Zgłoszenia prosimy przesyłać do dnia 31 lipca 2024 r.

Zapisz się do newslettera!

Zauważyłeś błąd na stronie? Zgłoś to

Copyright 2006-2024 by Teroplan S.A.
Serwis używa danych GeoLite2 stworzonych przez firmę MaxMind www.maxmind.com
Wyszukiwanie połączeń
wyszukiwarka rozkładów jazdy